sobota, 10 sierpnia 2013

Akcja Jeżyny edycja II. I rocznica blogowania.

31 lipca 2013 r. minął rok od kiedy prowadzę bloga. Tak szybko zleciał ten czas...
Prowadzenie bloga rozpoczęłam akcją - konkursem o jeżynach. Dla uczczenia rocznicy postanowiłam powtórzyć konkurs. Nagroda będzie skromna, ale mam nadzieję, że ucieszy zwycięzcę. 
(Co nią będzie napiszę później.)


Aby wziąć udział w konkursie należy stworzyć coś pysznego z jeżyn. Przepis dodać do akcji na durszlaku.
I czekać... W ciągu tygodnia od zakończenia akcji podam zwycięzcę. Wygra ta osoba, której przepis najbardziej przypadnie mi do gustu.
 

Proszę o dodawanie wpisów z banerem akcji.


Kod należy skopiować i wstawić na swoją stronę.
Jeżyny Edycja II

Wpis musi zawierać PRZEPIS, którego głównym składnikiem będą jeżyny.
(Regulamin poniżej.)




A dla przypomnienia mój przepis na:
Jeżyny pod kruszonką:


Na pięć porcji użyłam:
1 szklankę mąki;
pół szklanki "domowego" musli (płatki owsiane, kukurydziane, rodzynki, migdały itp...);
100 g masła + 1 łyżka na owoce;
1/4 szklanki brązowego cukru + 2 łyżki do posypania owoców;
220 g jeżyn;
200 g jabłek pokrojonych drobno.
Rozgrzewamy piekarnik do temperatury 200 stopni.
Zagniatamy palcami: masło, mąkę i musli, aż powstaną grube okruchy. Dodajemy cukier i mieszamy krótko. Do kokilek wsypujemy jeżyny wymieszane z jabłkami; układamy na nich masło i posypujemy cukrem. Przykrywamy ten misz-masz kruszonką (luźno - nie dociskamy) i zapiekamy w piekarniku przez około 30 min. Do czasu aż kruszonka będzie złocista.
Podałam do nich śmietankę 30% wymieszaną z łyżką cukru pudru.
Smacznego!!!


Regulamin konkursu:
1. Sponsorem i organizatorem konkursu jest prowadząca blog: miksturownik.blogspot.com.
2. Nagrodą będę:
3. Konkurs trwa od 10 sierpnia do 10 września 2013 r.
4. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest dodanie wpisu z przepisem zawierającym jeżyny do akcji ma stronie: durszlak.pl.
5. Zwycięzca zostanie wybrany spośród wszystkich spełniających warunki konkursu.
6. Wyniki zostaną ogłoszone do 7 dni po zakończeniu akcji.
7. Do zwycięzcy wysłany zostanie mail z prośbą o dane do przesyłki, jeśli w ciągu 7 dni od daty wysłania maila nie otrzymam odpowiedzi wybiorę następną osobę.
8. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski. Po nadaniu przesyłki nie ponoszę za nią odpowiedzialności.
9. Udział w konkursie oznacza akceptację regulaminu.
10. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...