sobota, 7 września 2013

Konkurs z nagrodą niespodzianką!



Na Durszlaku nadal trwa moja akcja jeżynowa. Niestety jest ona dostępna tylko dla blogujących. A przecież nie tylko blogerzy czytają moje "wypociny", prawda?
 Dlatego postanowiłam zorganizować szybki konkurs dla wszystkich obserwujących mojego bloga...




Konkurs oczywiście kulinarny. Również związany z jeżynami, ale nie tylko... Wystarczy, że przygotujecie potrawę, której głównym składnikiem będą jeżyny/jagody/maliny/śliwki/jabłka/gruszki (potrawa z jednym lub z miksem składników), zrobicie zdjęcie (aparatem/telefonem/czymkolwiek innym - nie liczy się wygląd czy jakość :) ) i prześlecie je i przepis na mój adres mail: miksturownik@gmail.com. Z zebranych przepisów wybiorę ten najbardziej mnie inspirujący. Nagroda będzie skromna i na pewno związana z gotowaniem. Na razie niech to będzie niespodzianka... 
A jeszcze ważna sprawa: konkurs trwa od dziś tj. 07.09.2013 do 15.09.2013 do godz. 23:59 :) - wyniki około 17 września.

Chciałabym na facebooku stworzyć album ze zdjęciami, które mi prześlecie - dlatego też proszę Was o dopisanie w mailu informacji czy wyrażacie zgodę na publikację Waszych zdjęć i przepisów. Ps. Możecie też dopisać jak podpisane mają być zdjęcia: imieniem/ nazwiskiem/ pseudonimem/ inicjałami/ etc.

Do osób, które trafiły tu po raz pierwszy:
 Zapraszam! Rozgośćcie się! 
Zostańcie z nami na dłużej jako obserwujący blog :)


Regulamin:
1. Sponsorem i organizatorem konkursu jest prowadząca blog: miksturownik.blogspot.com.
2. Nagroda nie podlega wymianie na inną ani zamianie na ekwiwalent pieniężny.
3. Rozdanie trwa od 7.09. do 15.09. 2013 r.
4. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wysłanie maila z przepisem i zdjęciem (własnego autorstwa!) potrawy przez siebie przygotowanej zawierającej jeden lub więcej z wymienionych składników: jeżyny, jagody, maliny, śliwki, jabłka, gruszki. 
5. Zwycięzca zostanie wylosowany spośród wszystkich spełniających warunki konkursu.
6. Wyniki zostaną ogłoszone 17.09.2013 r.
7. Do zwycięzcy wysłany zostanie mail z prośbą o dane do przesyłki, jeśli w ciągu 7 dni od daty wysłania maila nie otrzymam odpowiedzi wybiorę następną osobę.
8. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski. Po nadaniu przesyłki nie ponoszę za nią odpowiedzialności.
9. Udział w konkursie oznacza akceptację regulaminu.
10. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...