wtorek, 23 października 2012

Deser z kaszy manny wg. Ewy Wachowicz.

Deser z kaszy manny.
Składniki:
1 l. mleka;
1 szkl. cukru;
3 łyżki kakao;
1 szkl. kaszy manny;
200 g masła;
duże opakowanie herbatników;
garść orzechów, rodzynki, migdały.

Szklankę mleka mieszamy z kaszą manną. Pozostałe mleko gotujemy z cukrem, kakao i masłem. Mieszamy od czasu do czasu. Gdy masa się zagotuję dodajemy kaszę mannę z mlekiem i szybko mieszamy. Gotujemy około 3 - 4 minuty, aż całość zgęstnieje. Orzechy siekamy i razem z pozostałymi dodatkami mieszamy z masą. Na blasze układamy herbatniki i wylewamy na nie gorącą masę. Przykrywamy pozostałymi herbatnikami. Pozostawiamy do ostygnięcia a później wkładamy do lodówki na co najmniej 2 godziny.
Można podawać z sosem owocowym.

Smacznego!!!

Ewa Wachowicz - przepisy polskiej miss

3 komentarze:

  1. oo, pamiętam, że zapisałam sobie ten sam przepis z programu pani Ewy :) wygląda apetycznie, chyba muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jakoś nie jestem przekonana do jej przepisów... zraziłam się po smaku kremu karpatkowego. Chociaz ciasto prezentuje się przeapetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...