niedziela, 21 października 2012

Sałatka warstwowa z porem i wędliną

Ostatnio moja ulubiona...




Sałatka warstwowa z porem i wędliną.

Składniki:
4 jajka ugotowane na twardo,
puszka kukurydzy,
200 g startego żółtego sera,
200 g szynki konserwowej/ polędwicy drobiowej/ wędzonego filetu z indyka itp. :)
2 średnie pory,
8 plastrów ananasa,
majonez ilość według upodobań, mi wystarcza mały słoik.


Jaja, wędlinę, ananasa kroimy w kostkę. Po dokładnym umyciu jasną część porów kroimy w krążki (ja je delikatnie solę, żeby zmiękły).
W naczyniu układamy warstwowo:
1. jaja;
2. kukurydzę,
3. pory,
4. wędlinę,
5. ananasa.
Każdą warstwę przekładamy majonezem, ja robię to dość oszczędnie, bo nie lubię dużej ilości majonezu.
Na wierzch wysypujemy starty ser żółty. Przystrajamy.... jak chcemy ;)

Poza odrobiną soli do porów, nie dodaję żadnych innych przypraw. Zdziwiło mnie to jak dostałam przepis, ale rzeczywiście nie ma takiej potrzeby.

Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...