poniedziałek, 27 października 2014

30 urodziny

Cześć, mam na imię Patrycja i dziś skończyłam trzydzieści lat.
:)

   Od dawna myślałam, że coś to zmieni, ale nie. Jest tak jak było. 

Mam jedno wielkie marzenie do spełnienia i tysiące postanowień do zrealizowania.

W prezencie urodzinowym postanowiłam się dokładnie przebadać:
{cytologia; usg piersi; krew; RTG klatki piersiowej, (bo choć mam 30 lat to jeszcze nigdy nie miałam robionego); tarczyca; wątroba; cholesterol i mnóstwo innych - wybaczcie moje nazewnictwo, ale nie o to przecież w tym chodzi :) }

Dlaczego taki prezent?
Bo czuję się dobrze i nadal chcę się tak czuć. 
Bo zdrowie jest w życiu najważniejsze.

 Namawiam i Was - znajdźcie czas dla siebie! 
Urodziny, imieniny, dzień kota, dzień hutnika, święto niepodległości, 246 dzień roku, ... 
każdy dzień - pretekst jest dobry, żeby zadbać o swoje zdrowie!!!  

Ściskam Was mocno!!!
I życzę zdrowia!!!

2 komentarze:

  1. Gratuluję! Prezent dla siebie i swojej rodziny, bo w końcu nie żyjesz tylko dla siebie, ale też dla siebie. Wszystkiego najlepszego! Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i nam się uda trafić z prezentem!:) Warsztaty cukiernicze w krakowskiej Manufakturze Czekolady. Wystarczy wziąć udział w prostym konkursie cukierniczym (szczegóły na facebooku marki Paclan), aby stać się jednym z 10 szczęśliwców, którzy pod okiem profesjonalistów upieką świąteczne trufle, pralinki.

    Zapraszamy serdecznie;)
    Zespół Paclan

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...