czwartek, 20 września 2012

Śniadanie mistrzów - domowe musli i jogurt.

"Mój dzień na widelcu"
Od kiedy jestem na "urlopie wychowawczym" jedyne co jest pewne i nie zmienne każdego dnia to pory posiłków... Mój Synek zwany dalej Młodym, Małym albo po prostu Bąbelkiem ma budzik w żołądku i punktualnie co trzy godziny domaga się jedzenia. Nie mogę narzekać, bo wcina wszystko co mu podam bez marudzenia, krzyków, plucia i takich tam innych o których wiele słyszałam...
Pamiętam przygotowania do pierwszego posiłku innego niż mleko. Wszystko i wszyscy obłożeni pieluchami. A tu niespodzianka. Dwie pierwsze łyżeczki były szokiem dla Młodego, ale obyło się bez plucia. A później poszło! I teraz chętnie wszystkiego próbuję. Ostatnio wprowadziliśmy do diety Bąbelka jogurty dla niemowląt z bananami i właśnie tak wygląda teraz jego śniadanie.
Moje śniadanie to często musli z jogurtem, w sezonie z owocami - bo szybko i zdrowo, a rano jest zawsze dużo rzeczy do zrobienia ;p


Na dobry początek dnia: domowej roboty musli.

Domowe musli

Składniki musli:
płatki kukurydziane;
płatki owsiane;
migdały - płatki;
rodzynki;
słonecznik;
wiórki kokosowe;
- wszystkiego po garści...

dodatkowo:
maliny i jeżyny;
jogurt owocowy.

Wszystkie składniki mieszamy ze sobą. 
Proste, no nie?!?



Jogurtowy Bąbelek!!!


3 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...