wtorek, 9 października 2012

Jesienna zabawa :)

Magda z bloga Breakfast's time! zaprosiła mnie do bardzo fajnej, jesiennej zabawy. 
Za co serdecznie jej dziękuje!!!
No dobra; sama się trochę wprosiłam :)


Ulubiony produkt do ust na jesień? 
Jestem uzależniona od "smarowideł" do ust... Zawsze mam kilka pomadek ochronnych jednocześnie :) Ale na jesienną pogodę wybieram: Krem uniwersalny Tender Care z Oriflame. W tej chwili dostępny jest w różnych wersjach smakowych.

Ulubiony jesienny lakier do paznokci? 
W kolorze nude.

Ulubiony jesienny napój?
Zielona herbata z pomarańczą lub opuncją.   

Ulubiony jesienny zapach/świeca/perfumy?
Zapach mocno cynamonowej szarlotki i mroźnego powietrza o poranku i suchych liści... 
Ulubiony szal/chusta?
Mam bardzo dużo różnych szali, chust itp itd ale największy sentyment mam do jednego z nich... To bardzo dłuuuugi szalik, który zrobiła mi na drutach babcia. 

Ulubiona zmiana w przyrodzie?

Cała paleta jesiennych barw.

Ulubiony film o duchach, horror, film na Halloween?

Nie mam ulubionego filmu...

Ulubiony jesienny owoc/potrawa?

Owoc to na pewno gruszka, a potrawa... hm... rozgrzewająca zupa krem; zupa cebulowa...

Za co przebrałabyś się na Halloween?

Za wampira... Albo za pin up girl.

Co najbardziej lubisz w jesieni?

Jesień lubię za długie jesienne wieczory spędzone z moimi mężczyznami (to pierwsza jesień mojego Synka); za fotel i ciepły pled i gorącą zupę... Za ten zapach mrozu z rana i za tony suchych liści, w których można się tarzać... Za spacery z psem po pachnącym lesie no i za grzyby - oczywiście!!!
Wszystkich chętnych zapraszam do zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...