wtorek, 4 grudnia 2012

Kurs pieczenia muffinek w Willi Retro w Krakowie.

Z opóźnieniem, ale jest. Wspomnienie o kursie pieczenia muffinek...
Komputer odmawiał mi posłuszeństwa... Stąd taka przerwa.

Wracając do tematu: 
Kurs odbył się w Willi Retro w Krakowie. Prowadziła go bardzo sympatyczna pani Joanna. Dostałyśmy wszystkie potrzebne składniki i wskazówki i upiekłyśmy słodkie i wytrawne muffinki - no tak zapomniałam dodać, że byłam tam z Asią. W sumie było nas 10 uczestniczek plus pani Joanna. Pracowałyśmy w zespołach po 2 lub 3 osoby.
Z Asią przygotowałyśmy babeczki z czekoladą, rodzynkami i suszonymi morelami, a wytrawne z serem pleśniowym i łososiem... Pyszne wyszły i choć może dekoracje nie były przez nas zbytnio przemyślane :p to bawiłyśmy się doskonale. Przygotowane muffiny zabrałyśmy do domu... 

Takie szkolenie to bardzo fajny pomysł na spędzenie wolnego czasu. Z przyjaciółmi lub jak mówiła pani Joanna z dziećmi - mój Bąbelek jest jeszcze za mały, ale może kiedyś.

Tak więc polecam serdecznie.


Willa Retro

Dekoracja wytrawnych muffinek z salami zaproponowana przez p. Joannę.
"Sesja zdjęciowa" w Willi Retro.


4 komentarze:

  1. taki kurs to musi być fajna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Było super:) Poproszę o zdjęcia na maila, a jakbyś znalazła jeszcze jakiś fajny kurs to ja się piszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było super:) poproszę zdjęcia na maila, a jakbyś znalazła jakiś fajny kurs ( lub coś innego ciekawego ) ja się piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie było! Super atmosfera i w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...